Створено Реєстр територіальної громади м. Бердичева

Поділитись:
Share on facebook
Share on telegram
Share on whatsapp
Створено Реєстр територіальної громади м. Бердичева

Проєкт рішення «Про створення Реєстру територіальної громади міста Бердичева» та Положення про інформаційну систему «Реєстр територіальної громади міста Бердичева» – автоматизованої системи з реєстрації місця проживання жителів міста – розглянули та затвердили члени виконавчого комітету.

За інформацією начальниці відділу з питань державної реєстрації Ірини Пилипаки, проєкт був попередньо оприлюднений на Офіційному сайті міста Бердичева, згідно з вимогами Закону України «Про доступ до публічної інформації»від 13 січня 2011 № 2939-VI. Із 2016-го року відділ з питань державної реєстрації виконавчого комітету Бердичівської міської ради здійснює, зокрема, функцію з питань реєстрації місця проживання громадян, інформувала далі Ірина Пилипака. Протягом цього часу і до сьогодні, повідомила, до відділу звернулося понад 29,0 тис. із 75,0 тис. осіб, котрі проживають та зареєстровані у м. Бердичеві.  Інформація про цих осіб  була опрацьована та автоматизована за допомогою програмних засобів. Проте це не стовідсотковий показник, зазначила начальниця відділу: за мету визначено опрацювання та автоматизація максимальної кількості осіб, місце проживання яких зареєстроване у місті. Через те виникла необхідність у придбанні вищезгаданого програмного продукту – Інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Бердичева» та складення Положення про нього.

Разом з тим, продовжила Ірина Пилипака, у рамках співпраці з Програмою «U-LEAD з Європою»,  проводиться модернізація Центру надання адміністративних послуг шляхом його розширення, проведення ремонтних робіт приміщення першого поверху, збільшення штатних одиниць для можливості якнайшвидшого наповнення Реєстру територіальної громади Бердичева та надання якісних і швидких адміністративних послуг населенню. 

Реєстр територіальної громади як складова частина бази персональних даних дає можливість виконавчим та державним органам обмінюватися інформацією про реєстрацію, зняття з реєстрації, зміною місця проживання мешканців міста у сфері надання населенню адміністративних послуг. Реєстр вестиме відділ з питань державної реєстрації. Це вже не картотека, звернула увагу доповідачка. а електронна база даних  – сучасна, автоматизована, захищена. Наприклад, довідку про місце проживання людина, дані про яку вже внесені в реєстр, за бажанням може отримати у ЦНАП протягом кількох хвилин.

Завдяки новому програмному продукту, зазначила Ірина Пилипака, буде можливість надати доступ до нього, у першу чергу, спеціалістам управління праці, сім’ї та соціального захисту населення, котрі оформлюють субсидії, а також іншим комунальним підприємствам у разі потреби. І людині не потрібно буде особисто замовляти довідку про склад сім’ї та приносити ту до відповідних установ – усе це робитиме спеціаліст певного управління чи установи. Як кінцевий результат, підкреслила начальниця відділу, стають можливими обмін інформацією між підприємствами, установами та організаціями без залучення громадян, а також суттєве зменшення черг у ЦНАП.

Окремо Ірина Пилипака звернулася до голів ОСББ та управителів багатоквартирних будинків – із тим, аби ті максимально відповідально поставилися до завдань, що стоять нині перед ними. А саме – до підготовки картотек своїх мешканців та передачі тих до виконавчого комітету з метою наповнення Реєстру територіальної громади. Передача, звернула увагу, має відбутися протягом І кварталу 2020 року. Ще 2.09.19 р., нагадала, і головам ОСББ, і управителям були розіслані листи, в яких повідомлялося про необхідність, згідно чинного законодавства, підготувати вищезгадані картотеки. Ірина Пилипака подякувала тим, хто вже частково виконав дану роботу, а міський голова Василь Мазур, у свою чергу, звернувся до свого заступника Сергія Онофрійчука, аби той долучився до даного процесу, і прискорив його, надавши у разі потреби необхідну допомогу головам ОСББ.

Міський голова приносить вибачення відвідувачам за тимчасові незручності у зв’язку з масштабною реконструкцією 1-го поверху під оновлений ЦНАП. Приймаючи рішення про розміщення Центру у приміщенні виконкому, пояснює, як і у випадку з підрозділами міської лікарні, ставилося за мету за максимумом сконцентрувати усі послуги (у цьому випадку – адміністративного характеру) в одному місці. Так, можна було розмістити Центр в окремому приміщенні десь в іншій частині міста, але, маючи розширений ЦНАП у виконкомі, буде можливість у разі необхідності, не витрачаючи зайвого часу, залучати спеціалістів з різних напрямків. Завершення ремонтних робіт і відкриття Центру планується здійснити вже у квітні цього року, тож відвідувачі, сподівається міський голова, поставляться з розумінням до існуючих наразі незручностей.

Останні новини