Інформація про роботу адміністративної комісії при виконавчому комітеті Бердичівської міської ради за 9 місяців 2019 року

Поділитись:
Share on facebook
Share on telegram
Share on whatsapp
Інформація про роботу адміністративної комісії при виконавчому комітеті Бердичівської міської ради за 9 місяців 2019 року

Адміністративна комісія при виконавчому комітеті Бердичівської міської ради створена, відповідно до  вимог статей 213-215, 218 Кодексу України про адміністративні правопорушення, п.п.4 п. «б» ч.1 ст.38, ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та на підставі рішення виконавчого комітету Бердичівської міської ради, новий склад якої затверджено рішенням виконкому від 18.07.2019 № 202.

Комісія у своїй роботі керується Конституцією України, Кодексом України про адміністративні правопорушення, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншими нормативно – правовими актами України, рішеннями Бердичівської міської ради та її виконавчого комітету, Положенням про адміністративну комісію при виконавчому комітеті міської ради.

З повною інформацією про роботу адмінкомісії за 9 місяців 2019 року можна ознайомитися за посиланням:

Останні новини