Сайт м. Бердичева
Бердичів - офіційний портал міста » До уваги суб"єктів господарювання
До уваги суб"єктів господарювання
        Асоціація товариств у сфері легкої промисловості (АТЛП) висловила інтерес до налагодження контактів зі спеціалізованими об’єднаннями промисловців та роботодавців України, членами яких є підприємства легкої промисловості. Зокрема, болгарська сторона зацікавлена в імпорті льону та пряжі з України.
        Асоціація має досвід реалізації спільних проектів зі створення електронних бірж торгівлі товарами легкої промисловості з Румунією і Грецією та наданні консультативної допомоги компаніям, заінтересованим в участі у такого роду ініціативах.
        У разі зацікавленості щодо участі, просимо повідомити відділ економіки та інвестицій виконавчого комітету Бердичівської міської ради (к.66, тел. 4-28-04, е-mail: vukonkom@gmail.com).




        Відповідно до листів Департаменту економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва Житомирської ОДА, повідомляємо суб’єктів господарювання про наступне:
        Люксембургська компанія «S.A. Le grand Duke» висловила зацікавленість у налагодженні співробітництва з українськими постачальниками замороженого м’яса та підприємствами первинної обробки худоби.
        У разі зацікавленості у започаткуванні співробітництва, рекомендовано надіслати відповідне звернення до представника вищезгаданої люксембургської компанії – Mr. Rego Alain, tel: +35 227765050/GSM: +35 496281674, e-mail: contact@legrandduc.lu, та в копії до ПУ у Бельгії – emb_be@mfa.gov.ua, lesia.scherba@mfa.ua.
        У разі зацікавленості щодо участі, просимо повідомити відділ економіки та інвестицій виконавчого комітету Бердичівської міської ради (к.66, тел. 4-28-04, е-mail: vukonkom@gmail.com).




        Королівство Бахрейн на основі інвестиційної компанії, відомої, як Бахрейн Group LTD (BGL) працює над розширенням свого портфеля на глобальному рівні і фінансуванні проектів.
        У разі зацікавленості у фінансуванні та інвестуванні у будь-який прибутковий проект (життєздатний), в якому можливе фінансування шляхом взаємних інвестицій, рекомендовано звертатись з повним планом проекту. Контактна особа: Карлос Мігель Брасеско - фінансовий директор BAHRAIN GROUP LTD (№24 Шейх Халіфа бін Салман шосе Аль Сеф, Манама, Королівство Бахрейн), тел.: +973 16198442, факс: +973 16195060, e-mail: infobahraingl@gmail.com, веб-сайт: www.bahraingroupltd.com.
        Південноафриканська компанія «Humeat Import and Export (Pty) Ltd» шукає в Україні постачальників харчової продукції, зокрема: пастеризованого молока, сиру (чедер, вурда), порошкового молока і рослинного масла.
Контактна особа: Ms. Angela Newton, тел.: +27 41 3687161, +27 72 9400422, e-mail: angela@humeint.com. Адреса: Springfield shopping centre, Cnr Springfield Road & Luke Avenue, Charlo, Port Elizabeth, 6070, Republic of South Africa.
        Саудівська організація продовольства та медикаментів (СОПМ) формує реєстр зарубіжних компаній-експортерів харчової продукції, зокрема рибної продукції.
        Згідно нововведень, підприємства - експортери рибної продукції та контролюючі органи, що відповідають за рибні ресурси, мають можливість зареєструватися на сайті СОПМ: www.sfda.gov.sa/ar/food eservices/Pages/FERSI.aspx.
        Таджицька компанія «Sament Management LTG» зацікавлена в налагодженні співпраці з українськими виробниками рослинної олії та звертається з проханням надати детальну інформацію щодо закупівельної вартості даної продукції. Щомісячний об’єм купівлі рослинної олії становить 5 тис.тон.
        У разі зацікавленості просимо звертатися до компанії за наступною адресою: 734002 Таджикистан, м. Душанбе, вул. Бохтар 37/1, 4 поверх, к.401, тел.: (992 48) 7011515, (992 37) 2215616, факс: (992 37) 2246400, e-mail: sament@tajnet.tj.
        Президентом України підписаний Закон України «Про ратифікацію угоди між Урядом України і Європейським Союзом про участь України в програмі ЄС «Конкурентоспроможність підприємств малого і середнього бізнесу (COSME) (2014-2020)», прийнятий Верховною Радою України 22.02.2017.




          Відповідно до листа Департаменту економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва Житомирської ОДА, повідомляємо суб’єктів господарювання про наступне:
          Німецька компанія «Jentschura International GmbH», в рамках діяльності Ради експортерів та інвесторів при МЗС України, зацікавлена в налагодженні ділових зв’язків з українськими постачальниками продуктів бджільництва, зокрема квіткового пилку (біо-якості).
          Більш детальну інформацію можна отримати за тел.: +49(0)253497440, факс: +49(0)2534974444, e-mail: info@p-jentschura.de, або на веб-сайті: www.p-jentschura.com.




          Відповідно до листа Департаменту економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва Житомирської ОДА, повідомляємо суб’єктів господарювання про наступне:
          За результатами зустрічі Президента України П.О. Порошенка з Міністром економіки Азербайджанської Республіки Ш.А. Мустафаєвим було досягнуто домовленості щодо відкриття Торгового дому на території АР з можливим поширенням діяльності на територію Ісламської Республіки Іран.
          На сьогодні, за інформацією Посольства України в Азербайджанській Республіці, у контексті створення Торгового дому контрпартнером з Азербайджанської сторони пропонується азербайджанська корпорація «Agro Mall», у т.ч. у частині створення спільного підприємства, надання площ у оренду створення торгових майданчиків тощо.
          За результатами перемовин Посла України в Ар з президентом корпорації «Agro Mall» X. Шаріфовим, попередньо розглянуто можливість надання в оренду українським компаніям 500-600 квадратних метрів торговельних площ одного з центральних павільйонів для розміщення в ньому Торговельного дому України. На вказаній площі можуть бути розташовані шоу-руми, виставково-торговельні стенди, прилавки та інше торговельне обладнання і зразки продукції українських виробників.
          У разі зацікавленості щодо участі, просимо повідомити відділ економіки та інвестицій виконавчого комітету Бердичівської міської ради (к.66, тел. 4-28-04, е-mail: vukonkom@gmail.com).




          Відповідно до листа Департаменту економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва Житомирської ОДА, повідомляємо суб’єктів господарювання про наступне:
          Відділ санітарії портів та контролю якості харчових продуктів при Міністерстві охорони здоров’я Держави Катар оновив шість зразків сертифікатів, що стосуються експорту, пошкодження та відмови. Нові сертифікати вступили в силу 01.10.2017 та вважаються заміною попередніх. Зокрема, йдеться про такі сертифікати:
          1) Сертифікат про відмову у ввезенні продовольчих товарів, що надається імпортеру на його вимогу, для роз’яснення причин відмови у ввезенні виду/видів продовольчих товарів, що виникли з різних обставин.
          2) Сертифікат про пошкодження продовольчих товарів, що надається імпортеру на його вимогу, для роз’яснення причин пошкодження виду/видів продовольчих товарів під офіційним контролем Міністерства охорони здоров’я Держави Катар.
          3) Сертифікат здоров’я на харчові продукти, що повторно експортуються. Надається на харчові продукти, які відповідають сертифікації та є придатними для людського споживання, які імпортувалися раніше (немісцевого походження), за бажанням компаній повторно експортувати їх до будь-якої країни, окрім країн «Ради співробітництва арабських держав Затоки (GCC)» з комерційних причин. Сертифікат надається на кожен вантаж харчових продуктів на вимогу компанії-експортера.
          4) Сертифікат здоров’я на експорт харчових продуктів, що надається на національні харчові продукти (місцевого виробника), які відповідають специфікації та є придатними для людського споживання, за бажанням компаній експортувати їх до будь-якої країни, крім країн «Ради співробітництва арабських держав Затоки (GCC)». Сертифікат надається на кожен вантаж харчових продуктів на вимогу-компанії.
          5) Сертифікат здоров’я на харчові продукти, що повторно експортуються до країн «Ради співробітництва арабських держав Затоки (GCC)». Надається на харчові продукти, які відповідають сертифікації та є придатними для людського споживання, які імпортувалися раніше (немісцевого походження), за бажанням компаній повторно експортувати їх до будь-якої країни з країн «Ради співробітництва арабських держав Затоки (GCC)» з комерційних причин. Сертифікат надається на кожен вантаж харчових продуктів на вимогу компанії-експортера.
          6) Сертифікат здоров’я на експорт харчових продуктів до країн «Ради співробітництва арабських держав Затоки (GCC)», який надається на національні харчові продукти місцевого виробництва), що відповідають специфікації та є придатними для людського споживання, за бажанням компаній експортувати їх до будь-якої країни з країн «Ради співробітництва арабських держав Затоки (GCC)». Сертифікат надається на кожен вантаж харчових продуктів на вимогу компанії-експортера.




          Відповідно до листів Департаменту економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва Житомирської ОДА, повідомляємо суб’єктів господарювання про наступне:
          Повідомляємо про те, що Мінекономрозвитку України отримало від Посольства України в Республіці Сербія каталог сербських компаній, які підлягають приватизації.
          З даним каталогом можна ознайомитись за посиланням:
          http://www.priv.rs/Welcome .
          Інформацію щодо здійснення іноземних інвестицій у сербську економіку можна знайти на сайті Агенції з розвитку Сербії: http://ras.gov.rs/en.




          Інформуємо, що у період з 20 жовтня 2020 р. по 10 квітня 2021р. у м. Дубай (Об’єднані Арабські Емірати) заплановано проведення Всесвітньої виставки «Експо-2020», основною темою якої визначено «Об’єднуючи Розуми, Створюємо Майбутнє».
          Виставка буде присвячена пошуку шляхів взаємозв’язку, співпраці та формуванню нових партнерських відносин для розвитку інновацій і нових ідей для створення кращого майбутнього.
          Крім цього, повідомляємо, що організаторами Всесвітньої виставки «Експо-2020» було анонсовано програму «Expo Live», якою передбачено проведення конкурсів на надання грантів, що будуть виділятися для фінансування інноваційних рішень і винаходів, які поліпшують якість життя і мають суспільну цінність.
          Програма «Expo Live» передбачає надання грантового фінансування переможцям конкурсів у розмірі до 100 тис.дол. США для розвитку та підтримки проектів малих та середніх підприємств, стартапів і перспективних початківців з усього світу.
          Прийом заявок на участь у програмі відкривається двічі на рік (наступний етап розпочинається у квітні 2018 року). Подати заявку на отримання гранту можуть підприємства будь-якої форми власності, наукові установи, урядові та неурядові організації тощо.
          Більш детальну інформацію можна отримати на офіційному сайті виставки: https://www.expo2020dubai.ae/en/Expo-Live/Innovation, а також електронною поштою: expolive@expo2020.ae.




          Відповідно до листа Житомирської обласної державної адміністрації повідомляємо суб’єктів господарювання про наступне:
          Запрошуємо суб’єктів господарювання подавати заявки на залучення німецької експертної підтримки за програмою Senior Experten Service (скорочено – SES; укр.переклад – Служба Старших Експертів).
          Senior Experten Service – це програма фонду німецької економіки, який за допомогою залучення німецьких експертів сприяє у розвитку економіки, освіти і соціальної сфери у багатьох країнах світу. Програма діє з 1983 року, працює також і в Україні.
          Особливість програми полягає в тому, що фахівці-носії багаторічного досвіду, які є старші за віком та перебувають на пенсії, мають змогу на громадських засадах інвестувати свій час, навички, вміння, досвід, контакти у експертну допомогу іншим.
          Сфери діяльності, в яких працюють фахівці програми SES, це: галузі промисловості, с/г, торгівлі, будівництва, транспорту, зв’язку, банківсько-страхового сектора, освіти, охорони здоров’я, туризму, публічного адміністрування та інших сфер діяльності.
Служба Старших Експертів об’єднує понад 11 тис. фахівців з різних галузей. За період роботи програми у світі було реалізовано понад 40 тис. проектів.
          Хто може подавати заявки на участь у програмі SES?
          Підприємства, установи та організації різних форм власності; фізичні особи - підприємці; навчальні заклади (вузи, коледжі, ПТУ, школи та ін.): органи місцевого самоврядування (заохочуються заявки від ОТГ); медичні заклади; заклади культури та мистецтва; НУО та фонди, тощо (перелік є відкритим).
          У листопаді та грудні 2017 року у Житомирській області працювали два німецькі експерти програми SES, з яких: один експерт працював у державній структурі (Агенція регіонального розвитку Житомирської області), інший - у компанії “Fortress" (м.Житомир), яка займається виготовленням будинків зі зрубу.
          За детальною інформацією щодо участі у програмі звертатися до Жанни Соловйової, +380972943753, e-mail: fondgromady.zt@gmail.com, www.fondgromady.org.ua.
          Ознайомитися детальніше із програмою можливо за посиланням.
          Скачати SES_anketa_ЗАЯВКА на участь у програмі.




          Відповідно до листа Департаменту економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва Житомирської ОДА, повідомляємо суб’єктів господарювання про наступне:
          Департаментом економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва облдержадміністрації (далі - департамент) для забезпечення належного доступу суб’єктів господарювання до формування регіонального замовлення на підготовку робітничих кадрів, створено електронну он-лайн систему подання заявок підприємствами Житомирської області про свою потребу в робітничих кадрах на поточний рік та на два наступні роки.
          Електронний ресурс розміщено на головних сторінках офіційних веб- сайтів облдержадміністрації та департаменту економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва в розділах «Регіональне замовлення на підготовку робітничих кадрів» та «ПІДГОТОВКА РОБІТНИЧИХ КАДРІВ (ОНЛАЙН АНКЕТА)» відповідно.
          Запрошуємо суб’єктів господарювання міста заповнити онлайн-анкету щодо потреби в робітничих кадрах на поточний рік та на два наступні роки за посиланням:
«https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdVKq7xLRurR_qqzycyF44mfgDWDqGYoL5GMGeXlztKxkA9Ow/viewform».




          Відповідно до листа Департаменту агропромислового розвитку та економічної політики Житомирської ОДА, повідомляємо суб’єктів господарювання про наступне:
          Китайська компанія шукає надійного партнера для спільного будівництва заводу по сортуванню та переробці пластику на території України.
          Дана компанія займається переробкою пластикових відходів та виготовляє стрічки поліпропіленові, пластикові гранули РЕТ, басейни РР, водопровідні труби PVC.
          Інша китайська компанія здійснює пошук надійних партнерів- постачальників поліетилентерефталатних стрічок в кількості 2-3 тис. тонн/рік.
          В разі зацікавленості за додатковою інформацією звертатись до Українського торгового представництва в Китаї.




          Відповідно до листів Департаменту агропромислового розвитку та економічної політики Житомирської ОДА, повідомляємо суб’єктів господарювання про наступне:

Про Програму державно-приватного
партнерства Центру муніципального
менеджменту (Хабітат)


          Центр муніципального менеджменту (Хабітат) запрошує підприємства взяти участь у осінній сесії Програми державно – приватного партнерства в Україні (РРР’s in Ukraine) «Перший мільярд у розвиток регіону».
          Метою Програми, яка реалізується в Україні з 1998 року, є надання приватним підприємствам практичної допомоги у залученні інвестицій для реалізації ініційованих ними інвестиційних проектів на відповідній території за механізмом державно-приватного партнерства.
          Інформаційно-консультаційну та тренінгову підтримку учасників Програми здійснює Центр Муніципального Менеджменту (Хабітат).
          У разі виявлення зацікавленості підприємств щодо участі в осінній сесії Програми PPP's in Ukraine необхідно направити заявку на електронну адресу: info@habitat.org.ua для участі в установчому консультативному семінарі- презентації.
          За більш детальною інформацією звертатися до координатора Програми PPP's в Україні - Затолокіна Олександра Петровича (тел. +380 50 506 16 31).

Щодо проведення 4-ої Самсунської виставки
з питань сільського господарства,
тваринництва та технологій


          У період з 26 по 30 вересня 2018 р. у Центрі виставок та конгресів м.Самсун (Турецька Республіка) відбудеться 4-а Самсунська виставка з питань сільського господарства, тваринництва та технологій, організатором якої є Торгово-промислова палата м.Самсун спільно з компанією TUYAP.
          В рамках зазначеної виставки 27-28 вересня 2018 р. передбачаються галузеві семінари та бізнес-зустрічі у форматі В2В. Для участі у семінарах організатори планують запросити іноземних секторальних представників з 60 країн світу.
          Зацікавленим в участі у заході компаніям пропонується зареєструватися, заповнивши форму (додається в ел. вигляді) та надіслати її на e-mail організатора заходу: cagri@samsuntso.org.tr.

Щодо проведення Першої внутрішньо-
африканської торговельної ярмарки


          У період з 11 по 17 грудня 2018 р. у м. Каїр відбудеться Перша внутрішньо-африканська торговельна ярмарка, організаторами якої є Постійне представництво Арабської Республіки Єгипет при відділенні ООН та інших міжнародних організаціях у Женеві спільно з Африканським експортно-імпортним банком та Комісією Африканського Союзу.
          Ярмарка складатиметься з 7-денної торговельної презентації, направленої на поширення інформації про торгівлю та інвестиції, а також дозволить широкому колу виробників, споживачів і посередників обговорювати та укладати комерційні угоди.
          Детальна інформація розміщена на офіційному сайті: www.intrafricantradefair.com.




          Відповідно до листа Департаменту агропромислового розвитку та економічної політики Житомирської ОДА, повідомляємо суб’єктів господарювання про наступне:

До уваги суб’єктів підприємницької діяльності!


          Оголошується конкурс бізнес-проектів у рамках реалізації Порядку часткового відшкодування з обласного бюджету відсоткових ставок за кредитами, залученими суб’єктами малого і середнього підприємництва для реалізації бізнес-проектів (далі - Порядок), затвердженого рішенням Житомирської обласної ради від 21.12.2017 № 868, додаток 7 (зі змінами, затвердженими рішеннями обласної ради від 31.05.2018 №1022, від 12.09.2018 №1204). Порядок визначає умови та механізм надання фінансової підтримки суб'єктам малого і середнього підприємництва в рамках Програми економічного і соціального розвитку Житомирської області на 2018 рік шляхом часткового відшкодування з обласного бюджету відсоткових ставок за кредитами, що надаються банківськими установами на реалізацію бізнес-проектів суб’єктів малого і середнього підприємництва.
          Претенденти на отримання відшкодування частини відсоткової ставки за кредитами повинні відповідати наступним вимогам:
          - зареєстровані на території Житомирської області.
          - не мають заборгованості перед державним і місцевими бюджетами зі сплати податків, зборів та інших обов’язкових платежів.
          - реалізують бізнес-проекти, спрямовані на створення нових робочих місць.
          - працюють у межах видів діяльності, визначених Порядком, та отримали кредити на розвиток підприємницької діяльності.
          Банками - партнерами даної програми є: АТ «Ощадбанк», ПАТ «Укрексімбанк», ПАТ АБ «Укргазбанк», ПАТ «Кредобанк», ПАТ КБ «ПриватБанк», ПАТ «Банк інвестицій та заощаджень» та інші, які долучаться до партнерства.
          Детальні умови участі у конкурсі, зразок заявки на участь у конкурсі на отримання часткового відшкодування з обласного бюджету відсоткових ставок за кредитами, що надаються банківськими установами на реалізацію бізнес - проектів у рамках Програми економічного і соціального розвитку Житомирської області на 2018 рік та перелік документів, які подаються суб’єктами підприємництва розміщено на сайті департаменту агропромислового розвитку та економічної політики облдержадміністрації.
          Зазначені документи учасникам конкурсу необхідно подати до департаменту агропромислового розвитку та економічної політики Житомирської обласної державної адміністрації до 26.10.2018 року*, за адресою: м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25, каб. 206.
          Опрацювання заявок та бізнес-проектів буде проведено протягом 10-ти робочих днів після закінчення терміну подачі документів.
          Детальну інформацію також можна отримати за телефонами: (0412) 47-44-37, 47-44-92 та в банках - партнерах Програми.


* Участь у конкурсі можуть приймати суб’єкти підприємництва, які отримали кредити у 2018 році.




          Відповідно до інформації розміщеної на сайті Департаменту агропромислового розвитку та економічної політики Житомирської ОДА, повідомляємо суб’єктів господарювання про наступне:

Відшкодування вартості УІД


          Про надання і використання коштів з обласного бюджету, що спрямовуються господарствам населення для виплати відшкодування вартості закуплених установок індивідуального доїння
          Кошти з обласного бюджету спрямовуються для виплати відшкодування вартості установок індивідуального доїння, придбаних господарствами населення у сумі рівній вартості придбання, але не більше 7 000 грн. за одиницю, один раз у 5 років.
          Прийом документів розпочинається з дня публікації оголошення і проводиться у межах бюджетних призначень.
          Засідання комісії проводяться у міру потреби, а останнє засідання – до 20 грудня.
          Господарства населення для отримання коштів обласного бюджету, що спрямовуються для виплати відшкодування вартості придбаних установок індивідуального доїння, подають такі документи:
          • заявку за формою;
          • реквізити про відкриття поточного рахунку, видані банком;
          • платіжний документ (касовий чек або товарний чек, або розрахункова квитанція, або прибутковий касовий ордер), що підтверджує сплату коштів та технічну документацію за придбану установку індивідуального доїння. Документи, подані на засідання комісії, повинні містити реквізити продавця, бути завірені печаткою і його підписом. У разі, якщо продавець працює без печатки, повинна бути замітка б/п;
          • довідку, видану сільською, селищною, міською чи районною у місті радою, територіальною громадою про кількість корів;
          • копії паспортів корів та ветеринарних карток до них, завірених належним чином;
          • копії паспорта особи та документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків.
          • письмове зобов’язання про збереження придбаної установки індивідуального доїння протягом п’яти років (у разі закупівлі наступної установки до закінчення вказаного терміну, витрати не відшкодовуються).
          Додаткова інформація за посиланням: http://economy-zt.gov.ua/page/uidhttp://economy-zt.gov.ua/page/uid

Дотація за приріст поголів'я


          Про надання і використання коштів з обласного бюджету, що спрямовуються сільськогосподарським підприємствам, як спеціальна бюджетна дотація за приріст поголів’я корів молочного, м’ясного та комбінованого напрямів продуктивності
          Спеціальна бюджетна дотація за приріст поголів’я корів власного відтворення надається підприємствам які на 1 січня поточного року утримували:
          - сільськогосподарські підприємства – не менше, як 30 корів;
          - фермерські господарства – не менше, як 10 корів,
          Дотація надається у розмірі 2000 гривень за кожну прирощену корову власного відтворення, на яку збільшено основне стадо станом на 1 число місяця, що настає за звітним кварталом та 1 грудня поточного року порівняно з наявним поголів’ям корів станом на 1 січня поточного року.
          Засідання комісії проводяться у міру потреби, а останнє засідання – до 15 грудня.
          Підприємства для отримання спеціальної бюджетної дотації за приріст поголів'я корів щокварталу до 10 числа місяця, що настає за звітним періодом, і до 10 грудня поточного року надають до комісії:
          • заявку за формою;
          • інформація про потребу в коштах спеціальної бюджетної дотації підприємствам за приріст поголів’я корів завіреною підписом керівника сільськогосподарського підприємства та головним бухгалтером і скріпленою мокрою печаткою;
          • довідку про відкриття поточного рахунку, видану банком;
          • копію звіту про стан тваринництва (форма 24-сг) стосовно наявного поголів'я корів на 1 число місяця, що настає за звітним кварталом, та на 1 грудня поточного року, засвідчену органом державної статистики;
          • відомості з ЄДРПОУ (витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців);
          • витяг з Реєстру тварин, виданий організацією, яка веде зазначений Реєстр, на все наявне поголів'я великої рогатої худоби;
          • письмове зобов’язання про збереження нарощеного поголів’я корів протягом поточного та двох наступних років і повернення у місячний термін до обласного бюджету коштів у разі їх передчасної реалізації або падежу пов’язаного з безгосподарністю, виявлення контролюючими органами порушень чинного законодавства щодо цільового використання коштів.
          Додаткова інформація за посиланням: http://economy-zt.gov.ua/pages/view?slug=poryadok+prurist

Часткове відшкодування вартості племінної худоби


          Про надання і використання коштів з обласного бюджету, що спрямовуються господарствам населення для виплати часткового відшкодування вартості закуплених племінних телиць, нетелей, корів
          Кошти з обласного бюджету спрямовуються для виплати часткового відшкодування вартості закуплених племінних телиць, нетелей, корів молочного та м’ясо-молочного напрямів продуктивності придбаних господарствами населення у племінних заводів, племінних репродукторів на території області і за її межами у розмірі половини вартості придбання, але не більше 10 000 грн. за голову.
          Прийом документів розпочинається з дня публікації оголошення, а закінчується - за 10 робочих днів до початку проведення останнього засідання комісії. Засідання комісії проводяться у міру потреби, а останнє засідання – до 15 грудня.
          Господарства населення для отримання коштів обласного бюджету, що спрямовуються для виплати часткового відшкодування вартості закуплених племінних телиць, нетелей, корів подають такі документи:
          • заявку за формою;
          • довідку про відкриття поточного рахунку, видану банком;
          • акт про передачу (продаж) і закупівлю племінних тварин;
          • копії племінних свідоцтв (сертифікатів) засвідчених підписом секретаря та печаткою сільської (селищної), міської ради, територіальної громади;
          • платіжний документ (накладні, квитанції, прибуткові касові ордери, фіскальні чеки), що підтверджує сплату коштів за придбану телицю, нетель або корову у племінних заводах, племінних репродукторах;
          • копії паспорта особи та документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків;
          • довідку сільської (селищної,), міської ради, територіальної громади, яка посвідчує наявність у господарстві населення трьох та більше корів і придбану у племінних заводах, племінних репродукторах племінну телицю, нетель або корову молочного, м’ясо-молочного напрямів продуктивності;
          • копії паспортів корів та ветеринарних карток до них;
          • письмове зобов’язання про збереження придбаної племінної телиці, нетелі або корови протягом поточного та двох наступних років і повернення у місячний термін до обласного бюджету коштів у разі їх передчасної реалізації або падежу пов’язаного з безгосподарністю, виявлення контролюючими органами порушень чинного законодавства щодо цільового використання коштів.
          Додаткова інформація за посиланням: http://economy-zt.gov.ua/page/vidhkoduvannya

Часткове відшкодування вартості витрат на органічне виробництво


          Про надання і використання коштів з обласного бюджету, що спрямовуються господарствам населення для виплати часткового відшкодування вартості закуплених племінних телиць, нетелей, корів
          Кошти з обласного бюджету спрямовуються для виплати часткового відшкодування вартості закуплених племінних телиць, нетелей, корів молочного та м’ясо-молочного напрямів продуктивності придбаних господарствами населення у племінних заводів, племінних репродукторів на території області і за її межами у розмірі половини вартості придбання, але не більше 10 000 грн. за голову.
          Прийом документів розпочинається з дня публікації оголошення, а закінчується - за 10 робочих днів до початку проведення останнього засідання комісії. Засідання комісії проводяться у міру потреби, а останнє засідання – до 15 грудня.
          Господарства населення для отримання коштів обласного бюджету, що спрямовуються для виплати часткового відшкодування вартості закуплених племінних телиць, нетелей, корів подають такі документи:
          • заявку за формою;
          • довідку про відкриття поточного рахунку, видану банком;
          • акт про передачу (продаж) і закупівлю племінних тварин;
          • копії племінних свідоцтв (сертифікатів) засвідчених підписом секретаря та печаткою сільської (селищної), міської ради, територіальної громади;
          • платіжний документ (накладні, квитанції, прибуткові касові ордери, фіскальні чеки), що підтверджує сплату коштів за придбану телицю, нетель або корову у племінних заводах, племінних репродукторах;
          • копії паспорта особи та документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків;
          • довідку сільської (селищної,), міської ради, територіальної громади, яка посвідчує наявність у господарстві населення трьох та більше корів і придбану у племінних заводах, племінних репродукторах племінну телицю, нетель або корову молочного, м’ясо-молочного напрямів продуктивності;
          • копії паспортів корів та ветеринарних карток до них;
          • письмове зобов’язання про збереження придбаної племінної телиці, нетелі або корови протягом поточного та двох наступних років і повернення у місячний термін до обласного бюджету коштів у разі їх передчасної реалізації або падежу пов’язаного з безгосподарністю, виявлення контролюючими органами порушень чинного законодавства щодо цільового використання коштів.
          Додаткова інформація за посиланням: http://economy-zt.gov.ua/page/vidhkoduvannya

Часткове відшкодування вартості витрат на органічне виробництво


          Про використання коштів з обласного бюджету для часткового відшкодування вартості витрат на сертифікацію відповідності виробництва органічної продукції та часткового відшкодування вартості органічного насіннєвого матеріалу сільськогосподарським підприємствам
          Компенсація з обласного бюджету надається сільськогосподарським підприємствам, які мають до 1 тис. га земель сільськогосподарського призначення під органічним виробництвом:
          - у розмірі 50 % у національній валюті понесених витрат, включаючи ПДВ, із проведенням та підтвердженням відповідності виробництва органічної продукції (сировини) та видачею сертифіката відповідності у рослинництві, тваринництві та переробці сільськогосподарської продукції, але не більше 50 тисяч гривень одному суб’єкту господарювання незалежно від видів сільськогосподарської діяльності та видів продуктів переробки;
          - у розмірі 20% вартості придбаного насіннєвого матеріалу, включаючи ПДВ, але не більше 400 грн. на 1 га.
          Часткове відшкодування витрат, понесених у зв’язку із підтвердженням відповідності виробництва органічної продукції (сировини) та видачею сертифіката, в тому числі в перехідний період здійснюється по договорам, що укладались із відповідним сертифікаційним органом; часткове відшкодування вартості закупівлі органічного насіннєвого матеріалу починаючи з 01.01.___ року, у якому проводиться відшкодування, здійснюється у відповідності до представлених накладних та платіжних доручень на придбане насіння і садивний матеріал.
          Прийом заяв розпочинається з дня публікації оголошення, а закінчується - за 10 робочих днів до початку проведення останнього засідання комісії. Засідання комісії проводяться у міру потреби, а останнє засідання – до 25 грудня.
          Для отримання компенсації витрат, понесених у зв’язку із підтвердженням відповідності виробництва органічної продукції (сировини) та видачею сертифіката, у тому числі у перехідний період, та часткового відшкодування вартості закупівлі органічного насіннєвого матеріалу сільськогосподарським підприємствам необхідно подати до комісії наступні документи :
          • заявку на отримання компенсації;
          • копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб (для підтвердження реєстрації та території Житомирської області);
          • довідку про банківські реквізити сільськогосподарського підприємства;
          • копію договору між сільгоспвиробником та відповідним сертифікаційним органом на проведення робіт із підтвердження відповідності виробництва органічної продукції (сировини) та видачі сертифіката, у тому числі у перехідний період;
          • копії платіжних документів, що підтверджують сплату відповідних грошових коштів згідно з вищезазначеним договором;
          • копії отриманих сертифікатів;
          • довідку з місцевих органів фіскальної служби про відсутність заборгованості зі сплати податків та зборів до бюджету;
          • письмове зобов’язання про повернення у місячний термін до обласного бюджету коштів у разі встановлення контролюючими органами факту їх незаконного отримання або недотримання умов Порядку.
Для отримання часткової компенсації витрат, понесених на придбання органічного насіння і садивного матеріалу необхідно додатково подати такі документи:
          • заповнену форму державного статистичного спостереження № 4- с/г «Посівні площі сільськогосподарських культур під урожай 20__ року»;
          • документи, що підтверджують придбання органічного насіння і садивного матеріалу (копія сертифікату продавця на вирощений органічний насіннєвий та садивний матеріал );
          • накладні та платіжні доручення ( при наявності товарно-транспортні накладні) на придбане насіння і садивний матеріал.
          Додаткова інформація за посиланням: http://economy-zt.gov.ua/page/organichne

Фінансова підтримка на розвиток кооперативів


          Про надання фінансової підтримки з обласного бюджету, що спрямовується на розвиток сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів за придбання обладнання
          Фінансова підтримка з обласного бюджету надається сільськогосподарському обслуговуючому кооперативу молочарського, м’ясного, плодово-ягідного та плодово-овочевого напрямів діяльності, до складу якого входить не менше 10 членів, у власності та користуванні кожного з яких перебуває не більше 50,0 га земель сільськогосподарського призначення у розмірі 90 % вартості понесених витрат у національній валюті, на придбання обладнання без ПДВ, але не більше 200 тисяч гривень одному кооперативу.
          Фінансова підтримка з обласного бюджету за придбання обладнання сільськогосподарським обслуговуючим кооперативом згідно даного Порядку надається один раз на термін дії Програми.
          Прийом заяв розпочинається з дня публікації оголошення, а закінчується за 10 робочих днів до початку проведення останнього засідання комісії. Засідання комісії проводяться у міру потреби, а останнє засідання – до 25 грудня.
          Для отримання коштів обласного бюджету для надання фінансової підтримки за придбання обладнання, з метою розвитку сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів необхідно подати до комісії наступні документи :
          • заявку на отримання компенсації;
          • копію статуту сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу;
          • проект розвитку (бізнес-план) кооперативу;
          • довідку з державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що підтверджують право власності або користування земельною ділянкою для членів (учасників) кооперативу;
          • витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
          • копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера (фізичні особи);
          • копію договору з постачальником обладнання;
          • копію документів, що підтверджують оплату вартості придбаного обладнання кооперативом (платіжного доручення, касовий чек, накладна, товарно-транспортна накладна, акт на отримання товару);
          • довідку про відсутність (наявність) заборгованості з податків і зборів, видану органами державної фіскальної служби;
          • довідку про реквізити банківського рахунку сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу;
          • згоду на обробку персональних даних;
          • письмове зобов’язання про повернення у місячний термін до обласного бюджету коштів у разі встановлення контролюючими органами факту їх незаконного отримання або недотримання умов Порядку.
          Копії документів засвідчуються підписом уповноваженої особи сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу. Разом з копіями для завірення подають оригінали документів.
          Додаткова інформація за посиланням: http://economy-zt.gov.ua/page/obladnannya

Фінансова підтримка фермерським господарствам


          Про надання фінансової підтримки з обласного бюджету, що спрямовується для виплати часткового відшкодування вартості витрат фермерським господарствам придбання причіпної та навісної сільськогосподарської техніки і обладнання
          Фінансова підтримка з обласного бюджету надається фермерському господарству, у власності та користуванні якого перебуває не більше 50,0 га земель сільськогосподарського призначення і яке має чистий дохід (виручку) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній рік до 1 500 000 гривень, крім новостворених (за останній звітний період) у розмірі 50 % вартості у національній валюті понесених витрат за придбання причіпної та навісної сільськогосподарської техніки і обладнання сільськогосподарського виробництва без ПДВ, але не більше 100 тисяч гривень одному фермерському господарству.
          Прийом заявок розпочинається з дня публікації оголошення, а закінчується - за 10 робочих днів до дати проведення останнього засідання комісії. Засідання комісії проводяться у міру потреби, а останнє засідання – до 25 грудня.
          Для отримання часткового відшкодування понесених витрат у зв’язку із придбанням причіпної та навісної сільськогосподарської техніки і обладнання фермерським господарствам необхідно подати до обласної комісії наступні документи:
          • заявку на отримання часткового відшкодування;
          • копію статуту фермерського господарства (для юридичної особи) або копію договору про створення сімейного фермерського господарства (для фермерського господарства, що створені без набуття статусу юридичної особи відповідно до статті 8-1 Закону України «Про фермерське господарство»);
          • витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань,
          • копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера (фізичні особи);
          • довідку з державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що підтверджують право власності або користування земельною ділянкою;
          • копії підтверджуючих документів щодо купівлі причіпної та навісної сільськогосподарської техніки та обладнання (договір з постачальником обладнання, платіжного доручення, касовий чек, накладна, товарно-транспортна накладна);
          • копію акту приймання-передачі товарів;
          • довідку державного реєстратора про те, що фермерське господарство не перебуває на стадії ліквідації, щодо нього не порушено справу про банкрутство, не прийнято рішень про ліквідацію;
          • копії балансу і звіту про фінансові результати господарської діяльності за останній звітний період за встановленою формою (крім новостворених);
          • довідку про відсутність (наявність) заборгованості з податків, зборів, видану органами державної фіскальної служби;
          • довідка про реквізити банківського рахунку фермерського господарства;
          • згоду на обробку персональних даних;
          • письмове зобов’язання про повернення у місячний термін до обласного бюджету коштів у разі встановлення контролюючими органами факту їх незаконного отримання або недотримання умов Порядку.
          Копії документів засвідчуються підписом уповноваженої особи фермерського господарства. Разом з копіями для завірення подають оригінали документів.
Додаткова інформація за посиланням: http://economy-zt.gov.ua/pages/view?slug=fin+help+gostvam




          Відповідно до листа Департаменту агропромислового розвитку та економічної політики Житомирської ОДА, повідомляємо суб’єктів господарювання про наступне:

          З 24 по 27 жовтня 2018 р. в Міжнародному виставковому центрі м. Касабланки (Королівство Марокко) відбудуться три виставки: спеціалізована міжнародна виставка електроенергії, освітлення, електротехніки і автоматизації «Elec expo», міжнародна виставка відновлюваної енергії та енергоефективності «EneR Event» і міжнародна виставка компонентів впроваджувальних електронних систем “Tronica Expo”. Організатором зазначених заходів виступає Національна федерація електроенергетики, електроніки та відновлюваних джерел енергії (FENELEC) за підтримки Міністерства енергетики, гірничодобувної промисловості та сталого розвитку Королівства Марокко.
          Згадані виставкові заходи проходять щорічно, участь у них візьмуть понад 200 компаній та організацій з Марокко та інших країн світу. Серед них, у тому числі, і консалтингові компанії та державні установи Марокко, які можуть виступати посередниками при просуванні продукції на місцевий ринок.
          В рамках вищезгаданих міжнародних виставок планується проведення наукового форуму “Elec Expo Forum 2018” за сприяння Національного управління електроенергетики і водопостачання Королівства Марокко (ONEE) на тему “Енергетичні стратегії та сталий розвиток на африканському континенті, перехресний досвід”.
          Очікується, що зазначені виставки відвідають міністри енергетики з 12 африканських країн, а також генеральні директори національних електроенергетичних компаній з Алжиру, Анголи, Камеруну, Кот-д’Івуару, Ефіопії, Гани, Малі, Нігеру, Нігерії, Демократичної Республіки Конго, Руанди, Сенегалу і Тунісу.
          Зареєструватися зацікавленим компаніям можна на офіційному сайті організаторів заходу: http://www.elec-expo.ma.




          Відповідно до листа ГО «Підприємницький клуб», повідомляємо суб’єктів господарювання про наступне:
          З 22 по 25 грудня 2019 р. у Міжнародному виставковому Центрі (м.Київ, Броварський пр.-т, 15) відбудеться «Різдвяно-Новорічний Фестиваль на Броварському».
          В рамках Фестивалю заплановано проведення масштабної Ярмарки, яка об’єднає виробників різноманітних продуктів, подарунків, одягу, взуття, тощо. Окрім презентації окремих компаній та стендів, буде представлено асоціації та спілки.
          Даний фестиваль проводиться за підтримки Української спілки промисловців та підприємців й інших організацій та очікує понад 4000 відвідувачів.
          Детальнішу інформацію можна отримати на веб-сайті monet.kiev.ua або за телефоном організаторів: 0955234893.




          Про конкурс українських стартапів

          Відповідно до листа Департаменту агропромислового розвитку та економічної політики Житомирської ОДА, повідомляємо про наступне:
          Міністерство закордонних справ Республіки Польща в рамках проекту Kyiv Tech Hub 2018 оголосило про проведення конкурсу українських стартапів.
          До 1 листопада 2018 року кожен український стартап, винахідник і автор інноваційного проекту може подати свій проект до розгляду через заповнення заявки, яка доступна на сайті http://startuphub.pl/kievtechhub/ англійською мовою.
6 грудня поточного року у Києві відбудеться конференція з метою підбиття підсумків конкурсу.
          Більш детальна інформація наведена в додатку [586.22 Kb] (завантажень: 0).




          Відповідно до листа Житомирської ОДА, повідомляємо суб’єктів господарювання про наступне:

          У період з 06 по 08 листопада 2018 року в м. Києві (Броварський проспект, 15, територія виставкового центру) відбудеться XVI Міжнародний форум «Паливно-енергетичний комплекс: сьогодення та майбутнє».
          У рамках форуму:
          Галузева експозиція «ПЕК України» за участю державних компаній, які працюють у сегментах видобутку енергоресурсів, генерації, розподілу та збуту енергії.
          XVI Міжнародна спеціалізована виставка «Енергетика в промисловості – 2018» (електротехнічне, енергетичне устаткування, електричні підстанції, лінії електропередачі, кабелі, проводи, промислова світлотехніка, автоматизація, КВПіА).
          ІІІ Міжнародна спеціалізована виставка «MINING INDUSTRY EXPO-2018» (бурильні установки, прохідницькі та очисні комплекси, шахтна та кар’єрна спецтехніка, гірничозбагачувальне обладнання, вентиляторні та компресорні установки, автоматизація, засоби індивідуального захисту та безпеки гірничих робіт).
          ІІІ Міжнародна спеціалізована виставка «НАФТОГАЗЕКСПО – 2018» (бурові установки, устаткування для ремонту та експлуатації свердловин, насосна і компресорна техніка, нафтогазопроводи, арматура, автоматизація, КВПіА, нафтогазопереробка, нафто газосховища, пожежна і екологічна безпека).
          Ділова програма Форуму присвячена питанням підвищення рівня енергетичної безпеки країни, реформування ПЕК та залучення інвестицій, модернізація енергетичних об’єктів.
          За додатковою інформацією звертатись за тел.: (0 44) 201-11-57/67/78 ТОВ «МВЦ», e-mail: Lyudmila@iec-expo.com.ua сайт http://www.iec-expo.com.ua.




          Відповідно до листа Житомирської ОДА, повідомляємо суб’єктів господарювання про наступне:

          У період з 21 по 23 листопада 2018 року в м. Києві (Броварський проспект, 15) відбудеться Міжнародний форум INNOVATION MARKET – 2018.
          З метою розширення доступу малого і середнього підприємництва до публічних закупівель і нових ринків через його екологізацію запрошуємо суб’єктів господарювання 22 листопада 2018 року прийняти участь у тренінгах «Керівні принципи надання інформацій про екологічність продукції» та «Вимоги до заходів із захисту довкілля та вартість життєвого циклу при здійсненні публічних закупівель», які відбудуться за участю міжнародних експертів Програми ООН з навколишнього середовища, представників Мінекономрозвитку, Мінприроди, органів екологічної стандартизації, сертифікації та маркування.
          Анонси заходів ділової програми розміщені з детальною інформацією про кожен із заходів на www.greenmind.com.ua.
          За додатковою інформацією звертатись за тел.: (067) 753-43-77, (067) 886-31-93, (099)642-81-57, (067) 354-72-88.




          Відповідно до листів Житомирської ОДА, повідомляємо суб’єктів господарювання про наступне:

          У період з 27 по 28 листопада 2018 року в м. Києві (вул. Велика Житомирська, 33) відбудеться Міжнародна галузева виставка обладнання та технологій для поводження з муніципальними та промисловими викидами, пилогазоочистки «Waste Air & Gas Management 2018».
          Міжнародний форум є унікальним майданчиком для залучення в галузь передових технологій по поліпшенню екологічної ситуації в Україні.
          У виставці візьмуть участь:
          - міжнародні та вітчизняні постачальники обладнання, матеріалів, послуг і технологій для моніторингу якості повітря, очищення промислових і муніципальних викидів, промислової пилогазоочистки, пиловидалення, контролю запаху;
          - комунальні та приватні підприємства ПЕК, підприємства ГМК і інших галузей промисловості;
          - державні та місцеві органи влади;
          - фінансові організації, проектні, інжинірингові, консалтингові, юридичні компанії, наукові та освітні установи.
Участь пропонується на безкоштовній основі.
          Контактна особа від організаторів – менеджер проекту Надія Бочкарьова, тел.: + 38 056 794-33-94 вн. 200, моб. тел.: + 38 067 746-85-47.

          28 листопада 2018 року у м. Львів (готель «Ramada») відбудеться тренінг «Танець на граблях. Зміна партнера».
          До участі запрошуються підприємці, які займаються власною справою не більше 3-х років. Навчання дасть змогу підвищити кваліфікацію та стати більш успішними в бізнесі.
          5 учасникам надаються БЕЗКОШТОВНІ КВИТКИ на участь у тренінгу. Для цього просимо надіслати до 12.00 16.11.2018 на електронну адресу відділу економіки та інвестицій виконавчого комітету Бердичівської міської ради ekonomika-berd@ukr.net (тел.: 4-28-04, факс: 2-12-80) ПІБ учасника та контактний телефон.
          Більш детальна інформація розміщена на сайті: supertrening.biz.ua. Контактна особа від організаторів – Олександр, тел. для sms (виключно Viber): 063 144 90 84, т
Офіційна сторінка м. Бердичева
Redesign by MMD

© Бердичів - 2013 Всі права захищено.


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать БМР та охороняються законом України
"Про авторське право і суміжні права".
При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.