Сайт м. Бердичева
Бердичів - офіційний портал міста » Порядок розгляду звернень та організації особистого прийому громадян
Порядок розгляду звернень та організації особистого прийому громадян
Розгляд звернень громадян

Відповідно до Закону України “Про звернення громадян” виконком міської ради розглядає пропозиції (зауваження), заяви (клопотання), скарги громадян (далі – звернення) та повідомляє авторів про результати розгляду.
Організація розгляду звернень та особистого прийому громадян у виконкомі міської ради покладається на відділ роботи з територіальною громадою, який підпорядковується керуючому справами виконкому.
Організація роботи щодо розгляду звернень та особистого прийому громадян у виконкомі міської ради здійснюється згідно з вимогами Конституції України, Закону України “Про звернення громадян” та інших законодавчих актів, а також актів Президента України та уряду України.
Письмові звернення громадян, надіслані поштою або передані до виконкому міської ради, що відповідають вимогам статті 5 Закону України “Про звернення громадян”, реєструються і попередньо опрацьовуються працівниками відділу роботи з територіальною громадою та передаються на розгляд керівництву міської ради.
Порушені у зверненнях громадян питання розглядаються міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови та керуючим справами виконкому відповідно до розподілу обов’язків.
Громадяни, які звернулися до міської ради, отримують відповіді про результати розгляду звернень у терміни, передбачені статтею 20 Закону України “Про звернення громадян”.
Відповіді громадянам готують (надають) ті управління, відділи, інші структурні підрозділи виконкому міської ради, які отримали звернення на розгляд та виконання.
Відповіді громадянам у встановленому законом порядку підписують міський голова, секретар міської ради, заступники міського голови, керуючий справами виконкому відповідно до розподілу обов’язків або за їх дорученням керівники управлінь, відділів, інших структурних підрозділів виконкому міської ради.
Відповідальність за несвоєчасне та не в повному обсязі надання відповідей громадянам за їх зверненнями несуть керівники управлінь, відділів, інших структурних підрозділів виконкому міської ради, яким надсилались звернення на розгляд у порядку, передбаченому чинним законодавством.
Контроль за своєчасним наданням відповідей громадянам за їх зверненнями до виконкому міської ради здійснюють працівники відділу роботи з територіальною громадою.

Відповідно до статті 8 Закону України ”Про звернення громадян” не розглядаються:
- анонімні звернення;
- повторні звернення від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті, про що інформується громадянин.


Організація особистого прийому громадян


Особистий прийом громадян здійснюється міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови, керуючим справами виконкому, керівниками управлінь, відділів, інших структурних підрозділів виконкому міської ради згідно із затвердженими графіками.
Графік особистого прийому громадян керівництвом виконкому міської ради затверджується розпорядженням міського голови, оприлюднюється на офіційному порталі міста та на інформаційному стенді у приміщенні виконавчого комітету.
Графіки особистого прийому громадян в управліннях, відділах, інших структурних підрозділах виконкому міської ради затверджуються відповідними керівниками.
Особистий прийом громадян міським головою здійснюється відповідно до затвердженого графіка за попереднім записом. У виконавчому комітеті міської ради попередню співбесіду з громадянами та попередній запис на прийом до міського голови, а також організаційне забезпечення прийому здійснюють працівники відділу роботи з територіальною громадою.
Короткий зміст звернень та особисті дані громадян вносяться працівниками відділу роботи з територіальною громадою у картку обліку особистого прийому громадян.
Під час проведення особистого прийому громадян міським головою безпосередньо з ним на прийомі працюють начальник і спеціаліст відділу роботи з територіальною громадою, а також працівники інших структурних підрозділів виконкому (залежно від змісту звернення), на яких покладається контроль за виконанням доручень міського голови, даних під час прийому.
За бажанням громадянина відповідь на його звернення на особистому прийомі може бути як письмова, так і усна.
Письмова відповідь за результатами особистого прийому громадян готується згідно з вимогами, зазначеними вище.
Офіційна сторінка м. Бердичева
Redesign by MMD

© Бердичів - 2013 Всі права захищено.


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать БМР та охороняються законом України
"Про авторське право і суміжні права".
При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.