Сайт м. Бердичева
Бердичів - офіційний портал міста » Опіка та піклування, перелік документів
Опіка та піклування, перелік документів
Перелік документів, необхідних для встановлення опіки (піклування) та
призначення опікуна (піклувальника) над дітьми – сиротами, дітьми,
позбавленими батьківського піклування:


- заява (від подружжя приймається спільна заява, підписана обома подружжями);
- довідка про доходи за останні шість місяців або копію декларації про доходи, засвідчену в установленому порядку;
- документ, що підтверджує право власності або користування житловим приміщенням;
- копія свідоцтва про шлюб (для осіб, які перебувають у шлюбі);
- довідка про проходження курсу навчання з виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, і рекомендацію центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді щодо включення кандидатів до єдиного банку даних;
- копія паспорта;
- висновок про стан здоров'я заявника, складений за відповідною формою;
- довідка від нарколога та психіатра для осіб, які проживають разом із заявниками;
- довідка про наявність чи відсутність судимості для кожного заявника, видану органами внутрішніх справ за місцем проживання заявника;
- письмова згода всіх повнолітніх членів сім'ї, що проживають разом з особою, яка бажає взяти дитину-сироту або дитину, позбавлену батьківського піклування, під опіку, піклування, утворити прийомну сім'ю або на власній житловій площі - дитячий будинок сімейного типу, засвідчену нотаріально або написану власноручно в присутності посадової особи, яка здійснює прийом документів, про що робиться позначка на заяві із зазначенням прізвища, ім'я, по батькові, підпису посадової особи та дати.
Строк дії документів, зазначених у цьому пункті, становить дванадцять місяців з дати видачі.


Підстави для взяття дитини на облік дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах:


- проживання в сім'ї, у якій батьки або особи, які їх замінюють, ухиляються від виконання своїх обов'язків з виховання дитини, а саме: коли вони без поважних причин не піклуються про фізичний і духовний розвиток дитини, її навчання, підготовку до самостійного життя, зокрема не забезпечують необхідного харчування, медичного догляду, лікування дитини, що негативно впливає або може вплинути на її фізичний розвиток, не створюють умов для отримання нею освіти;
- скоєння фізичного, психологічного, сексуального, економічного насильства над дитиною, жорстоке поводження з нею або загроза його вчинення;
- залучення дитини до найгірших форм дитячої праці;
- систематичне самовільне залишення дитиною місця постійного проживання.


Перелік документів, для надання дозволу на продаж, обмін нерухомого майна, частка якого належить дітям або право користування яким мають діти


(При продажу майна, що належить дитині документи надавати на житло, яке продається і яке купується чи дарується дитині взамін.)

1. Заяви обох батьків і дитини якій виповнилося 14 років, інших співвласників квартири, будинку, що продається, міняється.
2. Якщо батьки розлучені, копію свідоцтва про розлучення.
3. Копії 1,2,11 сторінок паспорту заявників.
4. Копії ідентифікаційних кодів.
5. Копія свідоцтва про народження дитини (дітей).
6. Довідка про склад сім’ї і реєстрацію місця проживання форма №3 (в ЖЕКу, голова ОСББ).
7.Копія документа, що підтверджує право власності на нерухоме майно (свідоцтво про право власності на житло, договори: міни, дарування, купівлі-продажу, заповіт).
8. Оцінка майна, що продається та майна, що купується.
9. Інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно (замовляється в кабінеті № 12 міськвиконкому).
10. Акти обстеження матеріально-побутових умов проживання квартири, що продається (міняється), а також квартири, що купується (або на яку міняється). Такі акти складають працівники служби у справах дітей.

Після оформлення договору у нотаріуса, його копію обов’язково надати службі у справах дітей!

Перелік документів для надання дозволу на дарування нерухомого майна дітям або майна право користування яким, мають діти

(зареєстровані в квартирі, будинку, що дарується)

 Заява того хто дарує.
 Копія 1, 2, сторінок паспорту, сторінки з місцем реєстрації місця проживання того хто дарує і того кому дарують.
 Копія свідоцтва про народження дитини (дітей).
 Довідка про склад сім’ї і місце реєстрації, форма №3 (Видається ЖЕКом або головою правління ОСБКБ).
 Копії ідентифікаційних кодів.
 Копія документа про право власності на квартиту, будинок, що дарується (копія свідоцтва про право власності на житло, договору купівлі-продажу, дарування, заповіту).
 Інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно (замовляється в кабінеті № 12 міськвиконкому).

Після оформлення договору у нотаріуса, його копію обов’язково надати службі у справах дітей!

Зразки заяв:
zrazki-zayav-ssd.doc [42 Kb] (завантажень: 1245)


Звіт
про роботу служби у справах дітей
за 9 місяців 2016 року


Виконуючи державну політику у сфері охорони дитинства, служба у справах дітей докладає максимальних зусиль для влаштування дітей до сімейних форм виховання.
На даний час на обліку в службі у справах дітей перебуває 129 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, із них влаштовано у сімейні форми виховання :
- під опіку та піклування – 96 дітей;
- в прийомні сім’ї – 10 дітей;
- в дитячий будинок сімейного типу – 2 дітей,
- тимчасово влаштовані в сім’ї родичів із подальшим оформленням опіки – 5 дітей,
- 16 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, перебувають в державних дитячих закладах.
За звітний період усиновлено 6 дітей, що на 50% більше ніж у 2015 році.
Станом на 01.10.2016 в місті функціонує вже 7 прийомних сімей, в яких виховується 12 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також 2 особи із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Фінансування прийомних сімей з державного бюджету здійснюється вчасно і безперебійно.
Службою у справах дітей створено та постійно оновлюється реєстр житла та майна дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Мають житло на праві власності 23 дитини (свідоцтво на право власності, дарування, спадщина, заповіт, договір купівля-продаж), 93 – на праві користування, у 7 дітей житло відсутнє, з них 3 поставлені на квартирний облік. Списки дітей цієї категорії, яким виповнюється 16 років, надаються службою у справах дітей до управління житлово-комунального господарства для постановки їх на житлову чергу.
Проведено аналіз виплати одноразової допомоги дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, по досягненню 18-річного віку. За 9 місяців 2016 року дану допомогу отримали 9 дітей.
За 9 місяців 2016 року проведено 51 профілактичний рейд «Діти вулиці», «Вокзал», під час яких обстежено 136 сімей.
На обліку в службі у справах дітей перебуває 49дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах і виховуються в 28 сім’ях. Ведуться особові справи цих дітей. Умови їх проживання обстежуються працівниками служби не менше, ніж двічі на рік. У разі потреби надається необхідна допомога.
Службою у справах дітей направлено 3 позовних заяви щодо позбавлення батьків батьківських прав за ухилення від виконання батьківських обов’язків, із яких 1 задоволено судом.

Нормативно-правове забезпечення
діяльності щодо забезпечення та захисту прав дітей

[103.52 Kb] (завантажень: 26)
Офіційна сторінка м. Бердичева
Redesign by MMD

© Бердичів - 2013 Всі права захищено.


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать БМР та охороняються законом України
"Про авторське право і суміжні права".
При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.