Сайт м. Бердичева
Бердичів - офіційний портал міста » Опіка та піклування, перелік документів
Опіка та піклування, перелік документів
Перелік документів, необхідних для встановлення опіки (піклування) та
призначення опікуна (піклувальника) над дітьми – сиротами, дітьми,
позбавленими батьківського піклування:


- заява (від подружжя приймається спільна заява, підписана обома подружжями);
- довідка про доходи за останні шість місяців або копію декларації про доходи, засвідчену в установленому порядку;
- документ, що підтверджує право власності або користування житловим приміщенням;
- копія свідоцтва про шлюб (для осіб, які перебувають у шлюбі);
- довідка про проходження курсу навчання з виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, і рекомендацію центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді щодо включення кандидатів до єдиного банку даних;
- копія паспорта;
- висновок про стан здоров'я заявника, складений за відповідною формою;
- довідка від нарколога та психіатра для осіб, які проживають разом із заявниками;
- довідка про наявність чи відсутність судимості для кожного заявника, видану органами внутрішніх справ за місцем проживання заявника;
- письмова згода всіх повнолітніх членів сім'ї, що проживають разом з особою, яка бажає взяти дитину-сироту або дитину, позбавлену батьківського піклування, під опіку, піклування, утворити прийомну сім'ю або на власній житловій площі - дитячий будинок сімейного типу, засвідчену нотаріально або написану власноручно в присутності посадової особи, яка здійснює прийом документів, про що робиться позначка на заяві із зазначенням прізвища, ім'я, по батькові, підпису посадової особи та дати.
Строк дії документів, зазначених у цьому пункті, становить дванадцять місяців з дати видачі.


Підстави для взяття дитини на облік дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах:


- проживання в сім'ї, у якій батьки або особи, які їх замінюють, ухиляються від виконання своїх обов'язків з виховання дитини, а саме: коли вони без поважних причин не піклуються про фізичний і духовний розвиток дитини, її навчання, підготовку до самостійного життя, зокрема не забезпечують необхідного харчування, медичного догляду, лікування дитини, що негативно впливає або може вплинути на її фізичний розвиток, не створюють умов для отримання нею освіти;
- скоєння фізичного, психологічного, сексуального, економічного насильства над дитиною, жорстоке поводження з нею або загроза його вчинення;
- залучення дитини до найгірших форм дитячої праці;
- систематичне самовільне залишення дитиною місця постійного проживання.


Перелік документів, для надання дозволу на продаж, обмін нерухомого майна, частка якого належить дітям або право користування яким мають діти


(При продажу майна, що належить дитині документи надавати на житло, яке продається і яке купується чи дарується дитині взамін.)

1. Заяви обох батьків і дитини якій виповнилося 14 років, інших співвласників квартири, будинку, що продається, міняється.
2. Якщо батьки розлучені, копію свідоцтва про розлучення.
3. Копії 1,2,11 сторінок паспорту заявників.
4. Копії ідентифікаційних кодів.
5. Копія свідоцтва про народження дитини (дітей).
6. Довідка про склад сім’ї і реєстрацію місця проживання форма №3 (в ЖЕКу, голова ОСББ).
7.Копія документа, що підтверджує право власності на нерухоме майно (свідоцтво про право власності на житло, договори: міни, дарування, купівлі-продажу, заповіт).
8. Оцінка майна, що продається та майна, що купується.
9. Інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно (замовляється в кабінеті № 12 міськвиконкому).
10. Акти обстеження матеріально-побутових умов проживання квартири, що продається (міняється), а також квартири, що купується (або на яку міняється). Такі акти складають працівники служби у справах дітей.

Після оформлення договору у нотаріуса, його копію обов’язково надати службі у справах дітей!

Перелік документів для надання дозволу на дарування нерухомого майна дітям або майна право користування яким, мають діти

(зареєстровані в квартирі, будинку, що дарується)

 Заява того хто дарує.
 Копія 1, 2, сторінок паспорту, сторінки з місцем реєстрації місця проживання того хто дарує і того кому дарують.
 Копія свідоцтва про народження дитини (дітей).
 Довідка про склад сім’ї і місце реєстрації, форма №3 (Видається ЖЕКом або головою правління ОСБКБ).
 Копії ідентифікаційних кодів.
 Копія документа про право власності на квартиту, будинок, що дарується (копія свідоцтва про право власності на житло, договору купівлі-продажу, дарування, заповіту).
 Інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно (замовляється в кабінеті № 12 міськвиконкому).

Після оформлення договору у нотаріуса, його копію обов’язково надати службі у справах дітей!

Зразки заяв:
zrazki-zayav-ssd.doc [42 Kb] (завантажень: 1275)


ПРО РОБОТУ СЛУЖБИ У СПРАВАХ ДІТЕЙ
за підсумками 2017 року


          Станом на 01.01.2018 у місті Бердичеві проживає 14137 дітей.
          На обліку в службі у справах дітей перебуває 121 дитина-сирота та дитина, позбавлена батьківського піклування, з них : під опікою - 98, в прийомних сім’ях -9, в державних закладах -14.
          У місті функціонує 7 прийомних сімей, в яких виховується 13 дітей, проживає 37 усиновлених дітей. Протягом 2017 року усиновлено 3 дітей.
          Зростає показник влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, в сімейні форми : 2015 рік – 85%, 2016 - 88 % , 2017 – 88,4 %. Підвищено темпи влаштування дітей вказаної категорії в сім’ї громадян на 2,6.
          Якісно функціонує Єдина інформаційно-аналітична система "Діти". Для роботи системи відведено окреме приміщення, де забезпечується необхідна організація режиму роботи та збереження засобів комплексного захисту інформації.На постійному контролі перебуває питання внесення у систему повної та актуальної інформації щодо дітей.
          У 2017 році проведено 10 засідань комісії з питань захисту прав дитини, на яких розглянуто 73 звернення. Із них:
          - 28 звернень громадян про надання дозволу на укладення договорів щодо нерухомого майна, яке належить дітям;
          - 6 звернень центру соціальних служб щодо обліку та соціального супроводу 24 сімей; які перебувають в складних життєвих обставинах;
          - 8 звернень відділу державної виконавчої служби про надання дозволу на реалізацію житла, яке належить дітям;
          - 8 ухвал Бердичівського міськрайонного суду про надання висновку про доцільність, або недоцільність позбавлення батьківських прав батьків відносно дітей, визначення днів і годин спілкування батьків з дітьми;
          - 2 звернення служби у справах дітей про стан виконання батьками батьківських обов’язків;
          -розглянуто 10 питань про затвердження 55-ти індивідуальних планів соціального захисту дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківськогопіклування, 21 висновок про стан утримання, навчання та виховання дітей в сім’ях опікунів, піклувальників та звіт щодо стану виховання та утримання дітей в прийомних сім’ях;
          - та інші.
          Спеціалісти служби представляють інтереси дітей , захищають їх права в судах, у відносинах з підприємствами, установами, організаціями, не залежно від форми власності. Впродовж минулого року взято участь у 86-ти судових засіданнях, зокрема:з питань усиновлення - 11;позбавлення батьківських прав - 34;захист житлових прав дітей - 13;кримінальні справи - 12;визначення місця проживання дитини, способів участі у вихованні дитини одним з батьків - 14;відібрання дітей від батьків - 1;поновлення у батьківських правах–1; визнання батьківства - 1 та ін.

Нормативно-правове забезпечення
діяльності щодо забезпечення та захисту прав дітей

[103.52 Kb] (завантажень: 43)
Офіційна сторінка м. Бердичева
Redesign by MMD

© Бердичів - 2013 Всі права захищено.


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать БМР та охороняються законом України
"Про авторське право і суміжні права".
При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.