Сайт м. Бердичева
Інформація
Інформація щодо зовнішньої реклами в місті Бердичеві.

На території міста розташовані різного типу рекламні конструкції, на які отримано відповідні дозволи, а саме:
- Білборди – 122 шт.
- Мініборди – 15 шт.
- Сітілайти – 46 шт.
- Реклама на турнікетах – 17 шт.
- Перетяжки («тролли») – 10 шт.
- Інформаційно-рекламні покажчики – 61 шт.
- Реклама на будівлі – 25 шт.
- Пілони - 3 шт.

ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА

Відповідно до Закону України «Про рекламу» від 03.07.1996 № 270/96-ВР розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах проводиться на підставі дозволів, що надаються виконавчим органом міської ради.
Повноваження по регулюванню діяльності з розміщення зовнішньої реклами в місті Бердичеві покладено відповідно до рішення міської ради від 10.12.2009 №807 «Про регулювання діяльності зовнішньої реклами» на управління житлово-комунального господарства.
На даний час порядок розміщення зовнішньої реклами в місті Бердичеві проводиться відповідно до рішення Бердичівської міської ради від 27.10.2011 № 206.
Зовнішня реклама розміщується на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і доріг.

Основні види носіїв зовнішньої реклами

Білборд, бігборд, рекламний щит — один з найдавніших та поширеніших носіїв зовнішньої реклами. Власне рекламний щит для української та російської мов є найбільш правильним терміном. Білборд "прийшов" з Америки і, власне, в перекладі означає "рекламна дошка", "дошка для реклами". Бігборд вважається жаргонним словом і закріпився (на просторах СНД) у мові в 90-х роках ХХ ст. А пішов від назви фірми "Big Board" (Біг Боард), яка в той час займалася розміщенням зовнішньої реклами та підписувала щити своїм ім’ям. Й оскільки білборд і бігборд дуже співзвучні, до того ж називають одно і теж поняття, то в мові так і прижилося жаргонне слово. Рекламний щит (бігборд) зазвичай має розміри 6х3 метри (але можуть бути й інші пропорції, панорамні щити). Може бути одно-, дво-, трьох- і чотиристороннім, тобто кількість сторін для розміщення реклами може бути від однієї до чотирьох.



Різновидом або, швидше, похідним від білборда (бігборда) є призматрон (призмаборд — жарг.). Розвиток інженерної думки призвів до створення рекламних щитів, які можуть динамічно змінювати рекламний сюжет через заданий інтервал часу. Принцип роботи досить простий. Рекламний щит складається з вертикальних ламелей, на які власне й кріпиться рекламне повідомлення. Ці ламелі, у свою чергу, є сторонами призм з яких складається основна площина щита. Призми обертаються навколо своєї вісі через задані проміжки часу, відкриваючи погляду три свої сторони по черзі. Тобто ми маємо можливість спостерігати почергову зміну трьох рекламних сюжетів на одному призматроні.



Дуже поширений вид носіїв для зовнішньої реклами — сітілайт. Це рекламний носій, який комплектується двостороннім зображенням і люмінесцентним освітленням всередині. Стандартні розміри сітілайта 1,2х1,8 метри. Реклама на сітілайтах розрахована в першу чергу на пішоходів.



Похідними від сітілайта є лайтбокси, беклайти, пілони та скролери. Лайтбокс — конструкція, що підсвічується, схожа на сітілайт, тільки рекламне зображення наноситься безпосередньо на пластик або на плівку, що клеїться. Беклайти – власне лайтбокси з однією рекламною стороною. Кріпляться до стін будівель. Скролери є коробами, що мають внутрішню підсвітку та механізм (ролер), який дозволяє динамічно міняти рекламний сюжет. Тому скролери ще називають роллерними дисплеями. Пілони подібні до сітілайтів — мають дві сторони для розміщення реклами і внутрішню підсвітку. Але, на відміну від сітілайтів та лайтбоксів, пілони набагато вищі та ширші. Схожі рекламні носії, але з трьома рекламними площинами називаються пілларами. Піллари в сучасному місті замінили популярні колись рекламні тумби.



Ще одним носієм зовнішньої реклами є перетяжки (або тролли). Це розтягнуті між дорожніми стовпами вузькі банери з рекламним сюжетом або текстом. Рекламу на перетяжки (тролли) можна наносити з обох сторін. Рекламу на троллах також можуть називати рекламою на банерах.



Інформаційно-рекламний покажчик відрізняється від інших типів зовнішніх рекламних конструкцій тим, що не просто гармонує із загальною архітектурою міста, він є його невід’ємною частиною. Тому водії і пішоходи звертаються до них, сприймаючи їх не як нав’язливу рекламу, а як корисне джерело інформації.


Окрім розглянутих вище видів до зовнішньої реклами належить ще й і інші види реклам. Наприклад: штендери, брандмауери, реклама на громадському транспорті та інша.

Офіційна сторінка м. Бердичева
Redesign by MMD

© Бердичів - 2013 Всі права захищено.


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать БМР та охороняються законом України
"Про авторське право і суміжні права".
При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.