Мохно-Н.С.

Керуючий справами виконкому

Контакти

13300 м.Бердичів , пл.Центральна, 1, каб. 71

Графік прийому

перший та третій четвер  щомісяця з 10.00 до 19.00 год.

Дата народження: 12 січня 1959 року

Освіта:    повна вища, Київський державний педагогічний інститут ім. О.М.Горького, 1983 рік, за спеціальністю «Педагогіка і психологія», кваліфікація викладач-дослідник з педагогіки і психології; Національна академія державного управління при Президентові України 2007 рік, спеціальність «Державне управління», кваліфікація магістр державного управління.

Трудова діяльність:

08.1983 – 04.2002 викладач педагогіки і психології, завідуюча відділом Соціальної педагогіки Бердичівського педагогічного училища
Виконком Бердичівської міської ради
04.2002 –

12.2014,

03.2015-

по цей час

 

керуючий справами виконкому Бердичівської міської ради

Відповідає за питання планування і координації роботи апарату виконкому, організацію підготовки засідань виконавчого комітету, апаратних нарад та доведення прийнятих рішень виконавчого комітету до виконавців та населення, організовує контроль за їх виконанням.

Організовує роботу апарату виконкому та його структурних підрозділів. Здійснює організаційне, правове, інформаційне, матеріально-технічне забезпечення діяльності виконкому.

Координує питання організаційного забезпечення виконання вимог законів України, актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, рішень Житомирської обласної ради, рішень колегій Житомирської облдержадміністрації, розпоряджень і доручень голови облдержадміністрації, рішень виконавчого комітету міської ради, розпоряджень та доручень міського голови.

Сприяє діяльності виборчих комісій на території міста щодо здійснення ними своїх повноважень. Відповідає за організаційне та матеріально-технічне забезпечення роботи виборчих дільничних комісій з виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів місцевих рад та міського голови. Контролює якість підготовки загального списку виборців міста та списків виборців на кожну виборчу дільницю. Налагоджує співпрацю з цією метою з органами суду,  юстиції та поліції.

Здійснює методичне керівництво та контроль за веденням діловодства у виконавчому комітеті міської ради, спрямовує роботу з цього питання у виконавчих органах міської ради.

Контролює редагування та реєстрацію розпоряджень міського голови, рішень виконавчого комітету, їх своєчасне оприлюднення відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Надає методичну допомогу створеним при виконавчому комітеті  комісіям у виконанні ними своїх повноважень.

            Координує питання щодо відзначення ювілеїв та знаменних дат почесних громадян міста, керівників підприємств, організацій та трудових колективів.

Забезпечує інформування облдержадміністрації про заходи та події, що відбуваються в місті, про діяльність виконавчого комітету, аналіз стану фактичного виконання прийнятих рішень і розпоряджень. Вносить пропозиції про нагородження державними нагородами, заохоченнями обласної державної адміністрації.

Спрямовує і контролює роботу юридичного відділу, відділу роботи з територіальною громадою, архівного відділу міської ради, відділу ведення Державного реєстру виборців, господарської групи. Координує роботу головного спеціаліста з питань кадрової роботи та нагород. Здійснює контроль за встановленням порядку та дотриманням графіка чергування сторожами та водіями у вихідні дні.

Контролює своєчасність розгляду звернень громадян відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та запитів на інформацію відповідно до чинного законодавства України.

Забезпечує розвиток та вдосконалення форм і методів роботи  виконавчого комітету. Організовує навчання та контроль за підвищенням кваліфікації працівників виконкому з метою поглиблення правових знань, покращення рівня методичної та соціальної компетенції.

Відповідає за зберігання та законність використання великої та малої гербових печаток виконавчого комітету міської ради.

Засвідчує копії рішень Бердичівської міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, інші власні розпорядчі документи згідно з типовою інструкцією з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, у  порядку визначеному чинним законодавством України.

Підписує документи в межах наданих повноважень згідно з чинним законодавством України.

Сприяє взаємодії та співпраці між структурними підрозділами виконавчого комітету.

Очолює комісію з перейменування вулиць, провулків, площ міста, постійно діючу робочу групу щодо сприяння діяльності відділу ведення Державного реєстру виборців, комісію з питань нагородження, атестаційну комісію, комісію з розслідування нещасних випадків невиробничого характеру, які сталися з працівниками виконкому міської ради.

Здійснює інші повноваження, передбачені чинним законодавством України.